Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu on parhaiden tulevaisuutta muokkaavien ratkaisujen löytämistä yhdessä asiakkaan ja loppukäyttäjien kanssa.

ED Designin palvelumuotoilun lähtökohtana on vankka näkemys tulevaisuuden eri kehityspoluista ja niiden luomista mahdollisuuksista. Näkemyksemme pohjalta luomme yhdessä asiakkaan kanssa loppukäyttäjiä osallistavien keinojen avulla parhaat ratkaisut esimerkiksi yrityksen liiketoiminnan, tuotekehityksen tai modernin oppimisympäristön kehittämiseksi parhaalle mahdolliselle tasolle. Voit lukea lisää ajatuksistamme lataamalla Palvelumuotoiluoppaamme.

Olemme muotoilleet tuotteita ja palveluita menestyksellisesti useille eri toimialoille, joihin lukeutuvat mm. kauppa, ohjelmistot, rahoitus, ajoneuvot, terveyspalvelut, valvomot sekä oppimisympäristöt, toimitilat ja kaupunkikehitys. Huomioimme tavoitellun tulevaisuuden lisäksi suunnittelussa erilaiset käyttäjätarpeet ja suunnittelun reunaehdot ja tarvittaessa jalostamme tulokset valmiiksi tuotteeksi asti yhdessä eri liiketoiminta-alueisiin erikoistuneiden kumppaniemme kanssa. Tyytyväisiin asiakkaisiimme lukeutuvat mm. Ensto, Osuuspankki ja Veho, Tampereen ja Porvoon kaupungit sekä Lapin ammattikorkeakoulu.

Työmme palveluiden ja tuotteiden kehittämiseksi jatkuu. Ollaan yhteyksissä ja keskustellaan lisää siitä, miten voimme olla avuksi matkalla kohti suotuisinta mahdollista tulevaisuutta.

ED Designin ilmainen palvelumuotoiluopas kertoo mitä palvelumuotoilu on, mitä sen hyödyntämisellä voidaan saavuttaa, ja miten palvelumuotoiluprojektin voi viedä menestyksekkäästi läpi.

Lataa ilmainen opas

Muotoilemme tuotteita ja palveluja, jotka täyttävät käyttäjien tarpeet sekä toiminta- että tunnetasolla.

Suunnittelemme kokonaisvaltaisia käyttökokemuksia erilaisiin laitteisiin, järjestelmiin ja palveluihin.

Malliverstaamme mahdollistaa osallistavan käyttäjäkeskeisen suunnittelun.